Авторизація
 
  • 06 травня: Прем’єра «Дзеркало життя»: завершальна серія колоритної анімаційної історії гуцулів 
  • 04 травня: SYSUEV і ЧАКІР записали качовий трек «Голову Геть» 
  • 01 травня: Концертний травень у Caribbean Club: культовий клуб оголосив про відновлення роботи 
  • 29 кві: Вийшов альбом українсько-американської групи Vinok 
  • 28 кві: Сміливе перевтілення: Ярослав Рогальський кардинально змінив імідж до виходу нової пісні 

Трек українського гурту «ДахаБраха» пролунав у рекламному ролику бренду Девіда Бекхема

Трек українського гурту «ДахаБраха» пролунав у рекламному ролику бренду Девіда Бекхема


Англійський футболіст Девід Бекхем опублікував рекламний ролик власного бренду House 99, в якому звучить композиція Sho Z-Pod Duba українського гурту «ДахаБраха».

Новий бренд House 99, назва якого відсилає до року весілля Девіда і Вікторії Бекхем, спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби і інструменти по догляду за шкірою і волоссям.



Як повідомила арт-менеджер гурту Ірина Горбань, переговори і залагодження формальностей щодо використання треку тривали близько 6 місяців.
«Ми тішимося, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також в будь-яких країнах світу» — сказала вона.


Довідка:
«ДахаБраха» — український етно-хаос гурт, що був сформований Владом Троїцьким у театрі «Дах». На рахунку команди 5 окремих альбомів («На добраніч», «Ягудки», «На межі», «Light» та «Шлях») і один, записаний разом з білоруським тріо PortMone («Хмелева project»).



Раніше музику DakhaBrakha використовували в якості саундтреків для канадського фільму «Урожай Диявола», українського мультфільму «Мавка: Лісова пісня» і американського серіалу «Фарго».


© джерело     
Дізнайтеся більше про: ДахаБраха, Девід Бекхем

Додати коментар
  • Сьогодні
  • Читають
  • Коментують
Заголовки:
Читайте про: