Незалежна ініціатива Music Export Ukraine, у партнерстві з литовською менеджмент-компанією та лейблом MONOKEY, оголошують прийом заявок на першу Східноєвропейську Музичну Академію. Ця можливість є абсолютно безкоштовною та відкритою для музикантів та музичних менеджерів з 8 країн Східної Європи.
Кандидатам пропонується подати заявку до Східноєвропейської Музичної Академії, яка відбудеться онлайн за участі студентів та менторів з 8 країн Східної Європи (України, Латвії, Литви, Естонії, Угорщини, Польщі, Румунії та Білорусі) з серпня по жовтень 2020. Академія об'єднає 50 студентів — музикантів та менеджерів, — які навчатимуться та працюватимуть разом кожні вихідні. Основним напрямком роботи академії є діджиталізація неакадемічної музики та співпраця між талантами з усього регіону.
Східноєвропейська Музична Академія — це перший освітній та нетворкінг-проект, який має на меті об'єднати весь регіон. Він важливий для музикантів та музичних менеджерів, які хочуть подолати кризу концертної індустрії, занурившись у деталі альтернативних можливостей заробітку в сучасних реаліях. Крім того, Академія створить спільноту однодумців, які прагнуть розширити свою діяльність на весь східноєвропейський регіон.
Менторами Академії стануть імениті професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи в мейджор-лейблах, успішно розвивають свій музичний бізнес або є першим контактом для входу в міжнародні асоціації та музичні об’єднання.
В результаті навчання в Академії студенти:
матимуть досвід співпраці, написання музики та створення стратегій просування разом з колегами з усього регіону;
розширять свою базу контактів у Східній Європі для продовження перспективної співпраці;
отримають інструменти заробітку зараз, коли жива індустрія не є варіантом;
випустять музичний реліз на литовському лейблі MONOKEY.
Для студентів навчання в Академії безкоштовне, але при заповненні аплікаційної форми необхідно продемонструвати сильну мотивацію до навчання, представити короткостроковий план того, як він/ вона втілюватиме нові знання та бути відкритим до співпраці. Обов’язковим є володіння англійською мовою. Студенти мають бути готовими посвятити 5-6 годин щотижня на виконання навчальних та практичних завдань.
Кінцевий термін прийому заявок — 22 липня 2020 року (23:00 за Україною). З усіх поданих заявок буде обрано 50 студентів, яким буде надана можливість навчання в Академії. Результати відбору будуть повідомлені 27 липня.
Східноєвропейську Музичну Академію підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.
Організатори Східноєвропейської музичної академії:
Music Export Ukraine — незалежна ініціатива, яка допомагає українським музикантам будувати міжнародну кар’єру, розширювати свою мережу контактів, підвищувати кваліфікацію та розвивати місцеву музичну індустрію.
MONOKEY — менеджмент-компанія та лейбл, що базується у Вільнюсі, Литва, який працює у форматі у 360°. Найвищою цінністю вважає креативну свободу та індивідуальність, а своїм завданням — організацію найякісніших проєктів, за які вони беруться.
Організатори-партнери Східноєвропейської музичної академії:
Tak Brzmi Miasto (Польща) шоукейс та конференція в м.Краків, а також музичний інкубатор та фестиваль, який займається промоцією 150 артистів, менеджерів та асоціацій по всій Польщі.
Budapest Showcase Hub (Угорщина) aka BUSH — щорічний музичний фестиваль та шоукейс в м.Будапешт, який запрошує молодих музикантів с усієї Східної Європи представити їх талант міжнародній та професійній аудиторії із музичного світу бізнесу.
Music Export Latvia (Латвія), яка також називається Latvian Music Development Association / Latvian Music Export Office була заснована у 2012-му році і з того часу працює як на локальному, так і на міжнародному рівні. Організація навчає та займається промо локальних латвійських талантів по всьому світу.
Mastering the Music Business (Румунія) найбільша музична конференція та шоукейс в Румунії. Вони присвячені розвитку незалежної музики та професіоналізації індустрії.
Music Estonia (Естонія) — центр музичного розвитку та експортний офіс Естонії. Головною ціллю своєї роботи вважають розвиток локальної музичної індустрії до рівня прибуткового та інновативного сектору економіку. Створюють уніфіковану маркетингову платформу для локальних музичних бізнесів та представляють сектор на міжнародному рівні.
Mediacube (Білорусь) міжнародна мультиканальна партнерська мережа YouTube, до якої підключено 2 тисячі каналів із 68 країн. Щомісячно партнери генерують понад 4 мільярдів переглядів. Mediacube працює з блогерами, музикантами та лейблами для захисту, монетизації та промоції їх контенту на платформі.
Технічний партнер:
Pibox – онлайн платформа для музичних колаборацій, створена спеціально для професіоналів індустрії. Pibox дозволяє легко ділитися композиціями та обговорювати їх, об‘єднуючи в собі все необхідне для продуктивної комунікації між різними учасниками музичних проєктів.